اخبار

فراخوان شناسایی محققان باتجربه در پژوهش‌های بین‌المللی

فراخوان شناسایی محققان باتجربه در پژوهش‌های بین‌المللی
توسعه و تقویت مشارکت در پژوهش‌های بین‌المللی به عنوان یکی از اهداف مهم مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بوده و در این راستا اقدامات متعددی را نیز انجام داده است. یکی از دغدغه‌های مرتبط با این موضوع، شناسایی محققان با سابقه انجام پژوهش در دانشگاه‌‌های خارج از کشور به منظور بهره‌مندی از نظرات مشورتی آنها برای تقویت مشارکت محققان در موضوعات پژوهشی مشترک با آن کشورها، اطلاع‌رسانی فراخوان‌های بین‌المللی و رویداد‌‌های مرتبط می‌باشد. لذا فرم ‌آنلاینی با مشورت محققان خبره در این زمینه تهیه شده که در نشانی زیر قابل دسترس است.

مخاطب این فرم محققانی هستند که

۱) از یک دانشگاه خارج از کشور فارغ‌التحصیل شده و سابقه کار پژوهشی در آن کشور را دارند و یا
۲) به مدت حداقل ۶ ماه دوره‌ یا فرصت مطالعاتی در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور گذرانده‌ و فرصت همکاری پژوهشی در پژوهش‌های مرتبط با سلامت داشته‌اند.

مؤسسه نیماد ضمن اطلاع‌رسانی این فرم به معاونت‌های پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی از محققان فعال در حوزه سلامت و پژوهش‌های بین‌المللی درخواست کرد با تکمیل این فرم به تشکیل شبکه محققان با تجربه در پژوهش‌های بین‌المللی کمک کنند.

لازم به ذکر است مشارکت در پژوهش‌‌های بین‌المللی بدون حضور فیزیکی در محیط دانشگاه‌ها/ مراکز تحقیقاتی خارج کشور مد نظر این فرم نمی‌باشد.
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir