اخبار

توسعه پایدار در گرو توسعه همه جانبه است

توسعه پایدار در گرو توسعه همه جانبه است
دکتر سیروس جلیلی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه🔻
 
💠 توسعه پایدار ، در کشور در گرو توسعه همه جانبه است و امروز نیاز کشور به بحث فناوری است که به دنبال آن اشتغال زایی بوجود خواهد آمد.
 
💠 در معاونت تحقیقات و فناوری، سیاست گذاری ، برنامه ریزی و هدایت طرح های پژوهشی و فعالیت های نوآورانه است. 
 
💠در این راستا در نظر داریم طرح های تحقیقاتی نوآورانه را حمایت و تقویت کنیم و از طرح هایی که به بروز رسانی تحقیقات مطابق نیاز مردم استان مربوط می شوند به طور ویژه حمایت کنیم.
 
💠 از جمله این موضوعات می توان به بیماری های غیر واگیر مانند چاقی، دیابت،بیماری های قلبی و عروقی و بیماریهای واگیر مانند HIV، هپاتیت، همچنین پدیده ریزگردها و معضل اعتیاد، کرونا ویروس و بیماری های نوپدید اشاره کرد.
 
💠 با توجه به نام گذاری امسال مقام معظم رهبری به‌ عنوان "سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" بحث دانش بنیان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
 
💠 در این معاونت نیز از طرح های دانش بنیان به ویژه سلول های بنیادی که بحث روز دنیا در راستای درمان بیماری های لاعلاج می باشد حمایت ویژه خواهد شد.
 
💠 خوشبختانه حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در طول ادوار مختلف، با زحمات اساتید دانشگاه و تمامی همکاران فعال در این بخش، از جمله حوزه‌های‌ پر افتخار دانشگاه بوده و در مرتبه بالایی در سطح کشور ایستاده است و از جمله دانشگاه‌های برتر در این بخش شناخته می‌شود و این موضوع مسئولیت ما را در قبال حوزه تحقیقات و فناوری دو چندان می کند ‌ امیدواریم با همت همگانی بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و شاهد توفیقات روز افزون این بخش باشیم‌. 
 
✅ تغییر و تحولات مدیریتی در دانشگاه و هر سازمان اداری و مجموعه اجرایی، با هدف تزریق انگیزه‌ و ایده‌های بدیع و تفکرات نو صورت میگرد و تجربه‌ و دانش مدیریتی ثابت کرده است که این تغییر و تحولات با ورود اندیشه و انگیزه و تفکرات جدید و نو، به پیشرفت و رشد مجموعه ها می‌انجامد.   
 
✅ دکتر خدا رحمی زحمات بسیار زیادی کشیدند و با دقت و تلاش بی شائبه خود برای اعتلای این بخش بسیار کوشیدند که شایسته تقدیر است و همگی شاهد کوشش و دغدغه ایشان برای پیشرفت و ارتقاء حوزه تحقیقات و فناوری بودیم.   
 
✅ دکتر جلیلی از اساتید خوش پیشینه و با اخلاق دانشگاه هستند و ایده های خوبی برای توسعه حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه دارند که می توانند در مسیر رشد و اعتلای این حوزه اثر گذار باشد.
 
✅ امید داریم با همت و همراهی تمامی همکاران در تمامی حوزه‌های دانشگاهی به ویژه اساتید و محققین، شاهد پیشرفت روز افزون حوزه های پژوهشی و فناوری در دانشگاه باشیم.
۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir