اخبار

دومین فراخوان اعطای کمک هزینه سفر اساتید به کنگره‌های بین‌المللی منتشر شد

دومین فراخوان اعطای کمک هزینه سفر اساتید به کنگره‌های بین‌المللی منتشر شد
دومین فراخوان اعطای کمک هزینه سفر اساتید کشور برای ارائه مقاله در کنگره های بین المللی منتخب توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی منتشر شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی برای ارتقاء سطح علمی آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سالانه در دو مقطع زمانی کمک هزینه شرکت در کنگره‌های منتخب علوم و فناوری‌های شناختی در خارج از کشور اعطا می‌کند.
اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که دارای حداقل 3 مقاله در حوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی باشند با در نظر گرفتن شرایط مندرج در آیین نامه و ارسال فرم درخواست (از تاریخ 1 آذر 94) از طریق سایت ستاد می‌توانند از این فرصت برخوردار شوند. این امتیاز در دو بخش شامل هزینه ثبت نام در کنگره و پرداخت کمک هزینه سفر برای شرکت در کنگره بر اساس جدول مناطق مندرج در آیین نامه صورت خواهد گرفت. اساتید پس از ثبت نام در سایت ستاد بر طبق فراخوان اعلام شده با ارائه خلاصه مقاله خود می‌توانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند.

اسامی افراد پذیرفته شده حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (30 آذر 94) و بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام می‌شود.
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۲۸
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir