اخبار

دهمین جشنواره برترین‌های فناوری ‌نانو فراخوان داد

دهمین جشنواره برترین‌های فناوری ‌نانو فراخوان داد
از سوی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی؛ دهمین جشنواره برترین‌های فناوری‌نانو در حوزه‌های محقق برتر، محقق فناور برگزیده و موسسه برتر آموزشی، توسط ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، به منظور ارزیابی و رتبه‌بندی نهادهای مؤثر در توسعه علم، فناوری و صنعت فناوری نانو و در راستای چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌های سند راهبرد آینده فناوری نانو، جشنواره برترین‌های فناوری‌نانو را به صورت سالانه برگزار می‌کند.

در این جشنواره، دستاوردها و فعالیت‌های مراکز پژوهشی، متخصصان، فناوران، مراکز رشد، آزمایشگاه‌ها، رسانه‌ها، صنایع و شرکت‌های خصوصی ـ که در طی یک سال به انجام رسیده‌است ـ ارزیابی می‌شوند و افراد و نهادهایی که در اتصال حلقه‌های زنجیره فناوری‌نانو از مرحله تولید دانش تا تولید ثروت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی سهم داشته‌اند، رتبه بندی و از برترین‌های ایشان تقدیر می‌شود.
ایجاد رقابت در بین نهادهای فعال در حوزه فناوری نانو، سوق دادن حرکت نهادها در جهت برنامه‌های ستاد، هم سوسازی فعالیت‌ها و هم افزایی دستاورد نهادها از جمله اهداف این جشنواره است.

بر همین اساس دهمین جشنواره برترین‌های فناوری‌نانو با هدف ارزیابی، شناسایی، معرفی و تجلیل از متخصصان و مؤسسات پژوهشی فعال در حوزه فناوری‌نانو برگزار خواهد شد.
در این جشنواره متخصصان و مؤسسات پژوهشی ارزیابی شده و «10 محقق برتر»، «3 محقق فناور برگزیده» و «5 موسسه پژوهشی برتر» معرفی  شده و جشنواره متخصصان فناوری‌نانو در دو بخش مجزا شامل «محققان» و «محققان فناور» ارزیابی خواهند شد.
همه متخصصان و مؤسسات پژوهشی فعال در حوزه فناوری نانو می‌توانند در این ارزیابی شرکت کنند. آخرین مهلت ارسال مدارک 18 آذر ماه 1394 است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی (nano.ir) مراجعه کنند.

برگزیدگان ارزیابی در بخش‌های مواد و محصولات، ماشین آلات و تجهیزات و مراکز رشد در 13 مهر ماه سال جاری، همزمان با افتتاحیه هشتمین نمایشگاه فناوری نانو معرفی شدند.
تا کنون 9 دوره از جشنواره برترین‌های فناوری‌نانو از سوی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برگزار و افراد و نهادهای برتر در سال‌های 1384 تا 1392 معرفی شده‌ است. دهمین دوره این جشنواره مربوط به ارزیابی و رتبه‌بندی فعالیت‌ها و دستاوردهای سال 1393 حوزه نانو است.


۶ آبان ۱۳۹۴ ۰۸:۲۲
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir