اخبار

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری

دکتر سیروس جلیلی از برگزیده شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویی در ارومیه خبر داد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در خصوص این موفقیت گفت: در سومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانست با کسب دو مقام در بخش حقیقی جشنواره در صدر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گیرد.

وی افزود: در بخش حقیقی سومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری خانم دکتر دنا محمد زاده دستیار تخصصی بیماری‌های داخلی موفق به کسب مقام پژوهشگر برگزیده و آقای رضا عابدی فیروزجاه دانشجوی دکتری تخصصی بهداشت و ایمنی مواد غذایی موفق به کسب مقام مقاله برگزیده گردید.

دکتر جلیلی ضمن تبریک این موفقیت به نامبردگان افزود: این انتخاب بر اساس بررسی مستندات ارائه شده در تابستان سال جاری در کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است.

گفتنی است که سومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری همزمان با بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین‌المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از ۱۵ لغایت ۱۷ شهریور سال جاری در محل تالار وحدت شهر ارومیه برگزار گردید.

دانشجو

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ۰۰:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir