اخبار

استان کرمانشاه ،استان دوم کشور از نظر فناوری های سلامت

استان کرمانشاه ،استان دوم کشور از نظر فناوری های سلامت

ریاست دانشگاه به همراه معاون تحقیقات و فناوری، مدیران توسعه و ارزیابی تحقیقات، اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی، روابط عمومی و مشاور برنامه های رییس دانشگاه و سایر مدعوین از مرکز رشد فناوری سلامت بازدید بعمل آورد.

 

دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این بازدید:
🔹فناوری های سلامت از جمله تولید دارو، تجهیزات پزشکی، حوزه صنایع غذایی و حوزه درمان بیماری ها ، حوزه بسیار گسترده و با اهمیتی است و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
🔹فناوری های سلامت جزو فناوری های تراز اول دنیا محسوب می شود و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در این عرصه ما استان دوم کشور از نظر فناوری های سلامت هستیم .
🔹این افتخار بزرگی است که با زحمات شما عزیزان در مرکز رشد سلامت دانشگاه و اعضای هیات علمی ، متخصصین و پژوهشگران برجسته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دست آمده است.
🔹اگر سایت های بین المللی دنیا را رصد نماییم ، تعداد ۵۰ نفر از دانشمندان یک درصد برتر دنیا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند و این امر در سایر دانشگاه های کشور بسیار کم نظیر است و می توان  آن را به عنوان یک سرمایه ارزشمند برشمرد.
🔹سیاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حمایت از تولید علم و تولید محصولات فناورانه است و همه همکاران در همه واحدها این تکلیف را دارند که از این حوزه حمایت حداکثری داشته باشند.
🔹شما نماینده دانشگاه در ارتباط با حوزه های فناورانه و اعضای هیات علمی هستید و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده ایدو بسیار قابل تقدیر است.
🔹در حال حاضر تعداد ۷۹ شرکت فناور و ۲۰ شرکت دانش بنیان ثبت شده و فعال و ۵۹ محصول تجاری سازی شده در دانشگاه داریم که بسیار ارزشمند و باعث افتخار است و کمتر دانشگاهی است که موفق به کسب این افتخار شده است.
🔹باید با همکاری و تلاش بی وقفه در این حوزه موفقیت های بیشتری کسب نماییم و محصولات تجاری شده را حمایت نموده و افزایش دهیم.

🗓 چهارشنبه ۲۲  آذر ۱۴۰۲


۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir