اخبار

نشست عصر گاهی توسعه شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت استان با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ،مدیران راه و شهرسازی و منابع طبیعی برگزار شد.

نشست عصر گاهی توسعه شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت استان با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ،مدیران راه و
✅ نشست عصر گاهی توسعه شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت استان با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ،مدیران راه و شهرسازی و منابع طبیعی برگزار شد.


❇️دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه

🔹 توسعه پارک علم و فناوری سلامت علوم پزشکی استان یک اولویت مهم در حوزه سلامت استان است و  اختصاص زمین برای تاسیس شهرک شرکت های دانش بنیان  رویدادی است که به معنی هموار شدن و ایجاد مشوق برای ورود و سرمایه گذاری شرکت ها و کارخانجات بزرگ حوزه سلامت کشور در استان است.

🔹 اولویت مدیریت ارشد استان فراهم کردن مقدمات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای طرح‌های تولیدی و اشتغال زا است و در این میان پروژه‌های فناور و دانش بنیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

🔹در این طرح باید امکان توسعه فازهای بعدی و استقرار مجموعه های همگن و هم افزا در حوزه بهداشت و درمان و گردشگری سلامت، پیش بینی شود.

🔹 یک کارگروه ویژه برای طرح پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی در حوزه معاونت های عمرانی و اقتصادی استانداری برای فراهم کردن مقدمات و اجرای سریع این طرح تشکیل شود.


❇️دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

🔹با دستور استاندار کرمانشاه اتفاق بزرگی در استان کرمانشاه رقم خواهد خورد.

🔹 اداره کل راه و شهرسازی زمین مناسبی برای پارک علم و فناوری اختصاص خواهد داد.

🔹با دستور استاندار شاهد توسعه کارخانجات و صنایع در حوزه سلامت خواهیم بود خصوصا در زمینه صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کارخانجات مواد غذایی و آرایشی بهداشتی

🔹با توجه به مزایایی که پارک های علم و فناوری دارند از جمله معافیت های مالیاتی و مشوق های مالی و استقرار این کارخانه ها در پارک علم و فناوری ،قطعا شاهد افزایش سرمایه گذار در این حوزه خواهیم بود که زمینه را برای اشتغال زایی و توسعه استان رقم خواهد زد.

🔹پارک علم و فناوری سلامت استان کرمانشاه جز ۵ دانشگاه علوم پزشکی است که می تواند مجوز شرکت های دانش بنیان صادر کند.

🔹با پتانسیل های خوب کرمانشاه از جمله وجود دانشکده صنایع غذایی، دانشکده داروسازی و فناوران برتر شاهد تحولات خوبی در استان خواهیم بود.

🆔@k_health
۸ مهر ۱۴۰۲ ۲۳:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir