اخبار

معاون تحقیقات و فناوری:

اولویت اصلی معاونت تحقیقات و فناوری حمایت از طرح های اثر گذار و محصول محور می باشد.

اولویت اصلی معاونت تحقیقات و فناوری حمایت از طرح های اثر گذار و محصول محور می باشد.

نشست صمیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشکده با حضور مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات، معاون پژوهشی دانشکده و سایر مدعوین با مدیران گروه های مختلف دانشکده روز سه شنبه 9 خرداد در محل دانشکده پزشکی برگزار شد. 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه هدف از تشکیل این جلسه را برنامه مدون پایش پژوهش در دانشگاه عنوان کرد.

دکتر سیروس جلیلی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سطح کشور دارای جایگاه مناسبی است و طی سالهای گذشته در میان دانشگاه های تیپ 2 علوم پزشکی کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است که قطعا حاصل زحمات اعضای هیات علمی دانشگاه بوده است و معاونت تحقیقات و فناوری سعی داشته ضمن حفظ جایگاه فعلی با شناسایی نقاط ضعف دانشگاه اهداف پژوهش را رو به جلو حرکت دهد.

دکتر جلیلی افزود: یکی از شاخص هایی که سال گذشته مانع کسب جایگاه بهتر دانشگاه (رتبه هفتم در میان 68 دانشگاه) از میان کل دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد که دلیل آن نیز اعلام با تاخیر وزارت بود، طرح های اثر گذار دانشگاه بود که با همت ویژه خوشبختانه توانسته ایم تا کنون 19 طرح اثر گذار را به ثبت برسانیم که می تواند امسال ضمن حفظ جایگاه فعلی امید به ارتقاء جایگاه دانشگاه را رقم زند. 

دکتر جلیلی در پایان ضمن تقدیر از تلاش اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده افزود: با حمایت های بی دریغ رییس دانشگاه که هیچ گونه حمایتی را از پژوهش دریغ نکرده اند و با همت اعضای هیات علمی ان شالله شاهد پژوهش هایی باشیم که محصول محور بوده و با طرح های محصول محور شاهد خودکفایی کشور باشیم.

مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه نیز دانشکده پزشکی را از دانشکده های فعال با قرارگیری 11 عضو هیات علمی این دانشکده در میان 50 عضو پر مقاله دانشگاه خواند.

دکتر تقدسی در پایان ضمن تشکر از تیم تحقیقاتی دانشکده افزود: فعالیت اعضای هیات علمی دانشکده با توجه به درگیری های بالینی اعضای هیات علمی دانشکده قابل ستایش می باشد. 

در این نشست مدیران گروه های دانشکده مشکلات و موانع پژوهشی اعضای هیات علمی را بیان و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

  

 

۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir