اخبار

کسب رتبه هفتم کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در میان 68 دانشگاه علوم پزشکی

کسب رتبه هفتم کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در میان 68 دانشگاه علوم پزشکی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از کسب رتبه هفتم کشوری برای دومین سال متوالی و همچنین حفظ جایگاه نخست در بین دانشگاههای تیپ دو در ارزشیابی جامع تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سیروس جلیلی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: فرآیند ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری امسال به صورت برخط و با استفاده از سامانه جامع ارزشیابی بر پایه محورهای تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری، تولید فناوری و اثرگذاری پژوهش‌های سلامت تعیین شده است.

وی افزود: در ارزشیابی فعالیتهای تحقیقات و فناوری دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ ، چهار محور اصلی شامل حاکمیت و رهبری، تولید و ترجمان دانش، تولید فناوری و اثرگذاری با ۹۶ زیر محور و شاخص مورد پایش و بررسی قرار گرفته و بر اساس وزن هر محور، امتیازدهی شده اند.

دکتر جلیلی بیان کرد: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای سومین سال پیاپی رتبه اول دانشگاه های تیپ ۲ را به خود اختصاص داد.

وی افزود دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با حفظ جایگاه خود توانست در رتبه بندی کلی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بدون در نظر گرفتن تیپ دانشگاهی، بالاتر از دانشگاههای تیپ یک رتبه هفتم کشور در میان 68 دانشگاه علوم پزشکی را کسب کند.

وی ضمن تبریک این موفقیت به ریاست دانشگاه این موفقیت را حاصل زحمات تمامی پژوهشگران، فناوران، دانشجویان و تمامی مدیران و همکاران حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانست و افزود: بی شک حفظ جایگاه در سطح کشور با توجه به امکانات دانشگاه های علوم پزشکی تیپ کشور موفقیتی ستودنی است که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تکیه بر توانمندی های خود توانسته است به این مهم دست یابد. امید است که با حمایت های همیشگی ریاست دانشگاه و تلاش همه تلاشگران عرصه پژوهش و فناوری شاهد ارتقاء رتبه کشوری دانشگاه در آینده ای نزدیک باشیم.   

ارزشیابی

ارزشیابی

1

 

۲۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir