اخبار

امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در راستای توسعه فعالیتهای علمی و پژوهشی

امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در راستای توسعه فعالیتهای علمی و پژوهشی
آزمایشگاههای تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت بازدیدهای دانش آموزی در سطح استان آمادگی کامل دارند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رئیس دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بالاترین تعداد عضو هیئت علمی در بین دانشگاههای استان که ۵۵۰ نفر می باشد و همچنین وجود آزمایشگاههای تحقیقاتی مجهز و پیشرفته، جهت بازدیدهای دانش آموزی و استفاده آنها از این فضاها مناسب می باشد.
 
وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۱۷ شرکت دانش بنیان و ۶۰ شرکت فناور از نظر تحقیقات و فناوری جزء دانشگاههای سرآمد کشور می باشد و در حوزه مرکز رشد نیز اول کشور هستیم.
 
دکتر محمدی افزود:در زمینه پژوهش و فناوری در کشور رتبه هشتم تا یازدهم‌ را دارا هستیم و ۲۵ نفراز اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جزء دانشمندان کشوری می باشند.
 
همچنین دکتر محمدی مدیرکل آموزش و پروش استاننیز گفت: اولویت آموزش و پروش انسجام درون سازمانی و تعامل برون سازمانی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ظرفیتهای علمی و پژوهشی در توانمندکردن دانش آموزان نقش بسزایی دارد.
 
وی اظهار داشت:وجود اساتید دانشگاه علوم پزشکی در  شورای تحقیقات آموزش و پرورش قطعا در راستای تعامل بیشتر دانشگاه و آموزش و پرورش موثر می باشد.
 
به گفته وی تعامل چندجانبه با کلیه معاونتهای دانشگاه علوم پزشکی و همچنین امضای تفاهمنامه و البته پیگیری آن، از اولویتهای  آموزش و پرورش می باشد.
 
 
۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir