اخبار

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه:

مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه در گروه بندی مراکز رشد در حال توسعه در طبقه 1 قرار گرفت.

مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه در گروه بندی مراکز رشد در حال توسعه در طبقه 1 قرار گرفت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از قرار گیری مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه در طبقه یک از میان مراکز رشد فناوری سلامت در حال توسعه کشور، خبر داد. 

دکتر سیروس جلیلی گفت: دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از فعالیتهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه توسعه فناوری سلامت به صورت رسمی قرارگیری مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه در طبقه 1 را از میان مراکز رشد فناوری سلامت در حال توسعه کشور ابلاغ نمود.

دکتر جلیلی افزود: با کسب این موفقیت و بر اساس شیوه نامه ارتقاء و ارزشیابی مراکز رشد فناوری سلامت که از سوی وزارت متبوع ابلاغ شده بود، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با کسب بیشترین امتیاز در سال 1400 مشمول دریافت حمایت مالی گردیده است.

دکتر جلیلی کسب این موفقیت را به رییس دانشگاه، مدیریت توسعه فناوری سلامت، اعضای هیات علمی و فناوران دانشگاه تبریک گفت و افزود: اعلام این خبر را در هفته پژوهش و فناوری و در روزی که شعار آن در این هفته " دانشگاه مبدأ تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین" نام گذاری شده است، عزم حوزه تحقیقات و فناوری را جهت تحقق شعار سال راسخ تر و ما را امیدوار تر به چشم انداز آینده روشن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه فناوری می کند.

گفتنی است ارزیابی مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاهها و موسسات علوم پزشکی کشور بر اساس شیوه نامه ارزشیابی فناوری دانشگاهها با دو روش خود اظهاری (از طریق سامانه ارزشیابی فناوری دانشگاهها) و اعتبار بخشی (ارزیابی بیرونی با استفاده از بازدیدهای میدانی ارزیابان معتمد مدیریت توسعه فناوری سالمت وزارت بهداشت) انجام می گیرد و این ارزیابی سالی یکبار اتفاق خواهد افتاد که شروع آن مهرماه هر سال و اتمام آن مهرماه سال آتی خواهد بود. در این بازه زمانی ورود اطلاعات در سامانه (خود اظهاری) از ابتدای مهرماه لغایت انتهای تیر ماه توسط مراکز رشد انجام خواهد شد. و از انتهای تیرماه تا ابتدای مهر ماه فرآیند اعتبار بخشی و بازدید میدانی توسط ارزیابهای معتمد طبق جدول مشخص توسط دفتر توسعه مدیریت فناوری سلامت وزارت بهداشت ، صورت گرفت.


1
فناوری

 

۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir