اخبار

رئیس دانشگاه در پیامی هفته پژوهش و فناوری را به پژوهشگران و فناوران دانشگاه تبریک گفت

رئیس دانشگاه در پیامی هفته پژوهش و فناوری را به پژوهشگران و فناوران دانشگاه تبریک گفت
                    "به نام خدا"
 
پژوهش و فناوری، بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی می باشد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری، به پژوهشگران، فناوران، دانشجویان و کلیه کارکنان حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه بر خود لازم می دانم از زحمات این عزیزان در یکسال گذشته که ضمن حفظ جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از لحاظ پژوهش و فناوری، نگاهی رو به جلو داشته اند، قدردانی نمایم.
 
 یکی از محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب، علم و پژوهش است، از این رو دانشگاه ها بایستی پژوهش محور عمل نمایند، خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این مقوله خوش درخشیده است و توانسته در کشور از لحاظ پژوهشی جایگاه درخوری را کسب نماید.
 
اکنون که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را با شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری نموده اند، توجه جامعه را به مفهوم این نام گذاری و همچنین شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری دو چندان نموده است و فرصت مناسبی را در اختیار دانشگاه ها برای تقویت حوزه تحقیقات و فناوری قرار داده است.
 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تکیه بر پارک علم و فناوری سلامت ظرفیت مناسبی را در غرب کشور ایجاد کرده و در آخرین رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ضمن حفظ جایگاه نخست خود در میان دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو با ارتقاء جایگاه فناوری و همچنین پیوستن به دانشگاه های پنج ستاره از نظر تحقیقات و فناوری دانشجویی و رتبه هفتم در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور تمام ظرفیت خود را به کار برده است.
 
این دانشگاه با بهره گیری از ظرفیت فناوران و صاحبان ایده در زمینه ایجاد شرکت های دانش بنیان با ارایه حمایت های ویژه نیز، موفق عمل کرده است.
 
در پایان مجددا این هفته را به تلاشگران، پژوهشگران، دانشجویان و فناوران حوزه پژوهش و فناوری تبریک گفته و امیدوار به آینده ای روشن با تلاش روز افزون و با استفاده از دانش و پتانسیل نیروی انسانی، کسب رتبه های بالاتر پژوهش و فناوری در سطح کشور را دور از دسترس نمی دانیم.
 
                  دکتر قباد محمدی
                    رئیس دانشگاه
 
۱۹ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir