اخبار

نخستین نشست پژوهشی با موضوع جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

نخستین نشست پژوهشی با موضوع جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

نخستین نشست پژوهشی برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه ها و فعالیت های مرتبط با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه روز چهارشنبه 22 تیر 1401 در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری با حضور معاون تحقیقات و فناوری برگزار شد. 

معاون تحقیقات و فناوری هدف از تشکیل این نشست اجرای قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت در حوزه معاونت تحقیقات و فناوری خواند.

دکتر سیروس جلیلی در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: این قانون شامل بخش های مختلفی میباشد که بخش علمی آن در وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به معاونت های آموزشی و تحقیقات و فناوری واگذار شده است.

دکتر جلیلی ادامه داد: در همین راستا در این جلسه سعی بر آن است که با همفکری اعضای هیات علمی مرتبط با موضوع که از بخش های  مختلف دانشگاه قبول زحمت کردند به جمع بندی خوبی جهت رفع دغدغه های جامعه در خصوص جوانی جمعیت که از نگرانی های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز میباشد، برسیم.

وی ادامه داد: برنامه معاونت تحقیقات و فناوری، نیاز سنجی جهت تعیین اولویت ها میباشد و میتوان این اولویت ها را در فراخوان پیش رو اعمال کرد و امید است که در فراخوانی که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد طرح های تحقیقاتی خوبی در راستای حل نیاز جامعه تصویب شود.

۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir