اخبار

پیگیری در راستای تحقق عملی شعار سال 1401 در استان

پیگیری در راستای تحقق عملی شعار سال 1401 در استان

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاون توسعه فناوری سلامت پارک فناوری سلامت دانشگاه طی جلسه ای با رئیس دفتر توسعه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز دوشنبه 23 خرداد، دیدار کردند.

در این جلسه دکتر سیروس جلیلی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و دکتر سجاد فخری، معاون توسعه فناوری پارک فناوری سلامت دانشگاه در راستای تحقق هرچه بیشتر توسعه فناوری و حمایت از برنامه های عملیاتی پارک فناوری سلامت دانشگاه، اقدامات صورت گرفته و نیازهای این حوزه در دانشگاه را در حضور رئیس دفتر محترم توسعه سلامت وزارت بهداشت، دکتر محمد رضا منظم، تشریح کردند.

دکترمنظم، ضمن تاکید بر درخشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه فناوری، اذعان نمودند که پارک فناوری سلامت این دانشگاه نیازمند افق جدیدی در جهت توسعه بیشتر است.

ایشان افزودند: تلاش مضاعف دانشگاه در این مسیر می تواند محقق این افق در راستای خدمت به منطقه و کشور و معرفی قطب فناوری کلان منطقه باشد.

وی ورود بخش خصوصی و مدل تعاملی با شرکت های استان، همچنین حمایت استانداری محترم در این راستا را به عنوان گام اساسی در تحقق این افق جدید بر شمردند.

در پایان مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همکاری لازم در جذب شرکت های دانش بنیان مستعد دانشگاه های کلان منطقه را داشته باشد.

گفتنی است در این دیدار دکتر آرمین دادگر، کارشناس محترم دفتر توسعه سلامت وزارت بهداشت، قائم مقام اسبق پارک فناوری سلامت دانشگاه نیز حضور داشتند.

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir