اخبار

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه: دفتر انتقال تکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شروع بکار کرد.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه: دفتر انتقال تکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شروع بکار کرد.
مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه با اعلام خبر شروع بکار دفتر تکنولوژی دانشگاه گفت: یکی از رسالت‌های دانشگاه‌های نسل سوم، هدایت و حمایت فناوری‌ها در راستای پایه‌ریزی اقتصاد دانش محور است. شاخص‌های موفقیت در دستیابی به اهداف این رسالت، به ثمر رساندن پروژه‌های تحقیقاتی و محصول محور و تبدیل به محصولات و خدمات مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی و مقابله با چالش‌های فناوری است.

دکتر کامبیز ورمیرا ادامه داد: از آنجا که گذر از مسیر تجاری‌سازی، فرآیندی پیچیده، پرهزینه، زمان‌بر و نیازمند خدمات متنوع می‌باشد در راستای فراهم آوردن زمینه های تحقق این امر، مدیریت توسعه فناوری سلامت این دانشگاه با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، اولین دفتر انتقال تکنولوژی در غرب کشور را راه اندازی نموده است. این دفتر با ایجاد زمینه همکاری و تعامل پویای دانشگاه با صنایع، می‌تواند حلقه واسط در فرآیند تجاری سازی یافته‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی دانشگاهی باشد و با کارآیی و شدت بیشتری فعالیت‌های تجاری سازی را انجام دهد.

وی در پایان گفت: در این فرآیند طرح‌های فناورانه و طرح‌های تحقیقاتی از جهت ارزش اقتصادی و قابلیت تجاری‌سازی بررسی شده و انجام مراحل مختلف مطابق با فرآیند اجرایی کار توسط کارشناسان متخصص در اداره انتقال تکنولوژی و شتاب‌دهنده‌ها تا حصول نتیجه پیگیری می‌گردد.

1

۲۸ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir