اخبار

معاون تحقیقات و فناوری: دفتر یوسرن کرمانشاه عنوان دفتر برتر را در میان ۴۶ دفتر فعال USERN دنیا را در سال ۲۰۲۱ کسب کرد.

معاون تحقیقات و فناوری: دفتر یوسرن کرمانشاه عنوان دفتر برتر را در میان ۴۶ دفتر فعال USERN دنیا را در سال ۲۰۲۱ کسب کرد.

دکتر خدارحمی با اعلام این خبر گفت: در ششمین سالگرد تاسیس شبکه جهانی یوسرن، دفتر یوسرن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از بین حدود ۴۶ دفتر فعال دنیا به عنوان فعال ترین دفتر سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

مسئول دفتر یوسرن نیز ضمن تبریک این موفقیت یوسرن (USERN) را یک شبکه جهانی آموزش و پژوهش های علمی برای پیوند بیشتر جامعه پژوهشگران و نخبگان ایرانی با سراسر جهان خواند.

دکتر ژیلا ایزدی هدف از تاسیس این دفتر را تقویت فعالیت های گروهی دانشجویان و پژوهشگران و  آشنایی آنها با مرزهای دانش و ایجاد بستری برای برقراری ارتباط موثر بین محققان و دانشمندان باتجربه در سراسر جهان بیان کرد.

دکتر ایزدی ادامه داد: دانشجویان دفتر یوسرن کرمانشاه در ششمین کنگره بین المللی یوسرن خوش درخشیدند و دو عنوان برترین سخنران در بخش دانشجویی و مناظره از آن دانشجویان فعال این مجموعه شد. همچنین بیش از ۸ تن از دانشجویان در قالب سخنرانی با ارایه مقالات خود در این کنگره شرکت کردند و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از حامیان برگزاری کنگره ۲۰۲۱ یوسرن بود.

از جمله فعالیت های این دفتر، برگزاری کارگاههای متعدد در زمینه Team working، مدیریت زمان و تقویت حافظه، همکاری مشترک در برگزاری سمپوزیوم اخلاق پزشکی با حضور دانشجویان Interest group of Medical Humanities، برگزاری جلسات سخنرانی و ژورنال کلاب و هم چنین تشکیل دو  study groupبا هدف تعامل علمی بیشتر، چاپ مقالات مروری و طراحی پروژه های تحقیقاتی می باشد که در طی این مدت حاصل تلاش های مشترک دانشجویان و اساتید چاپ ۴ مقاله مروری و تحقیقی با میانگین ضریب تاثیر بالاتر از ۶ با افیلیشن یوسرن بوده است.

دکتر ایزدی افزود: از برنامه های در دست برگزاری این دفتر برگزاری رویداد STEM TALK به منظور به اشتراک گذاری مباحث علمی و ارتقا فن سخنرانی دانشجویان و پژوهشگران می باشد که فراخوان این رویداد  در سطح دانشگاههای استان کرمانشاه اطلاع رسانی شده است. از برگزیدگان این رویداد تقدیر و به صورت مستقیم برای سخنرانی در کنگره بین المللی یوسرن معرفی خواهند شد.

دکتر ایزدی یادآور شد:  از تمامی دانشجویان و پژوهشگران دعوت می کند تا برای پیوستن به شبکه یوسرن به نشانی اینترنتی مراجعه کنند

گفتنی است دفتر یوسرن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در اردیبهشت ماه  ۱۴۰۰ زیر نظر معاونت تحقیقات و فناوری  دانشگاه فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است و با فعالیت کمتر از ۸ ماه توانست عنوان دفتر برگزیده از میان ۴۶ دفتر فعال در سراسر دنیا را کسب کند.

رسانه جدید

1

۱۴ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir