اخبار

علی رغم بحران ها شاهد پیشرفت تولید علم بسیار خوبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده ایم

علی رغم بحران ها شاهد پیشرفت تولید علم بسیار خوبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده ایم
💠 دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلولهای بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح روز  یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ با استقبال معاون تحقیقات و‌فناوری و مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی وارد کرمانشاه شد.
 
در این سفر یک روزه دکتر امیرعلی حمیدیه به همراه دکتر حسین سلطانی نژاد مدیر فناوری و تجاری سازی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی از پروژه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچون مرکز جامع سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی، بیوبانک دانشگاه، آزمایشگاه جامع تحقیقات، کافه فناوری، دفتر یوسرن و مرکز تحقیقات بیولوژی پزشکی بازدید کرده و در نشستی با معاون تحقیقات و فناوری و مدیران دانشگاه شرکت نمود.
 
🔸️دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلولهای بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین در این سفر با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد. 
 
دکتر حمیدیه
 
🔸️در طی چهارسال گذشته مشکلات و‌ بحران های مختلفی در استان رخ داده است ،  اما شاهد پیشرفت تولید علم بسیار خوبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستیم و این نشان می دهد که حمایت مناسبی از حوزه تحقیقات و فناوری انجام شده است.
 
🔸️در طول یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه صورت گرفته و خوشبختانه حمایت رییس دانشگاه به عنوان شخصی که در زمینه سلول های بنیادی فعالیت دارد باعث افتخار است.

سفر دکتر حمیدیه
سفر دکتر حمیدیه
سفر دکتر حمیدیه

سفر دکتر حمیدیه

۹ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir