اخبار

فراخوان جذب هیات علمی پژوهشی مرکز تحقیقات بیماری های رفتاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

نظر به اهداف مراکز تحقیقات مبنی بر گسترش فعالیت های تحقیقاتی و بنابر مصوبه شماره 2 هیات رئیسه دانشگاه مورخ 1400/4/27 و مصوبه مورخ 1397/10/12 شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به اطلاع می رساند که مرکز تحقیقات بیماری های رفتاری در راستای اولویت های پژوهشی و رسالت پژوهش پاسخگو به جامعه و نظام سلامت خود، متقاضی جذب یک نفر هیات علمی پژوهشی از میان دانش آموختگان یا دانشجوبان ph.D در رشته آموزش بهداشت بر اساس شیوه نامه جذب تعهد خدمت اعضای هیات علمی پژوهشی مندرج در پورتال معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه می باشد.

داوطلبان می توانند درخواست کتبی، رزومه (CV) به همراه مستندات مربوطه و حداقل دو توصیه نامه علمی را تا تاریخ 1400/08/30 به آدرس ایمیل research_it@kums.ac.ir ارسال نمایند.

لازم به توضیح است که جذب به صورت ضریب کا / قراردادی است و دانشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به تبدیل وضعیت به پیمانی ندارد و تمدید ضریب کا / قراردادی منوط به فعالیت علمی قابل قبول سالانه و رضایت مرکز تحقیقات بیماری های رفتاری می باشد.

داوطلب واجد سابقه موثر پژوهش و نیز اجرایی و تسلط علمی در عرصه بهداشت و سلامت، بیماری های رفتاری، مشاوره، آموزش، ارتباطات و مدل های تغییر رفتار در اولویت پذیرش خواهند بود.

 

آدرس ایمیل: research_it@kums.ac.ir

--در بخش موضوع ایمیل حتما عبارت "جذب هیات علمی پژوهشی مرکز تحقیقات بیماری های رفتاری" ذکر گردد.

۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir