اخبار

کسب رتبه هفتم در بین دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین بار

کسب رتبه هفتم در بین دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی توسط  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین بار
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از کسب رتبه  هفتم کشوری و همچنین رتبه اول در بین دانشگاههای تیپ دو در ارزشیابی جامع تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.
 

 دکتر رضا خدارحمی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: فرآیند ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری امسال به صورت برخط و با استفاده از سامانه جامع ارزشیابی بر پایه محورهای تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری، تولید فناوری و اثرگذاری پژوهش‌های سلامت تعیین شده است.

 ایشان افزودند: در فرآیند ارزشیابی فعالیتهای تحقیقات و فناوری سال ۱۳۹۹ علاوه بر استخراج و شاخص‌ تولید دانش ، ساختار تحقیقات و فناوری ،نیروی انسانی پژوهش محور، کمیته های تحقیقات دانشجویی، اخلاق در پژوهش های علوم پزشکی به همراه شاخص‌های بخش تولید فناوری مانند واحدهای فناور محصول فروش ارائه خدمات و غیره مورد ارزیابی قرار گرفت.

 دکتر خدارحمی بیان کرد: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای دومین سال پیاپی رتبه اول دانشگاه های تیپ ۲ را به خود اختصاص داد.

 وی افزود دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ضمن حفظ جایگاه خود توانست در رتبه بندی کلی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بدون در نظر گرفتن تیپ دانشگاهی با یک پله صعود و حتی بالاتر از دانشگاههای تیپ یک رتبه هفتم کشور در میان ۵۳ دانشگاه علوم پزشکی را کسب کند.


وی این موفقیت را حاصل زحمات تمامی پژوهشگران، فناوران، دانشجویان و تمامی مدیران و همکاران حوزه معاونت تحقیقات و فناوری در سایه حمایت های ریاست دانشگاه دانست و  وی ابراز امیدواری کرد با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با درخواست پیوستن دانشگاه  به دانشگاههای تیپ یک شاهد ادامه این موفقیت ها و پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه تحقیقات و فناوری باشیم. 

ارزشیابی

۷ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir