اخبار

دفتر USERN کرمانشاه با حضور معاون تحقیقات و فناوری ومعاون آموزشی دانشگاه به طور رسمی افتتاح شد.

دفتر USERN کرمانشاه با حضور معاون تحقیقات و فناوری ومعاون آموزشی دانشگاه به طور رسمی افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه رسمی دفتر یوسرن (USERN) کرمانشاه در روز ۲۱ اردیبهشت در سالن معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد.

دفتر USERN کرمانشاه با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه دکتر رضا خدارحمی و معاون آموزشی دانشگاه دکتر حبیب اله خزایی به طور رسمی افتتاح شد.
در این مراسم که به صورت حضوری-مجازی برگزار شد، دکتر نیما رضایی (مؤسس و ریس شبکه جهانی USERN)، دکتر حبیب اله خزایی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر یحیی پاسدار (مدیر امور بین الملل دانشگاه)، دکتر بابک ایزدی (رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی)، دکترغلامرضا بهرامی (ریس پژوهشکده فناوری سلامت)، دکتر حبیب الله خزایی (معاون آموزشی)، دکتر کامبیز ورمیرا (مدیر توسعه فناوری سلامت)، دکتر ژیلا ایزدی دبیر علمی دفتر USERN کرمانشاه و جمعی از اساتید برجسته دانشگاه و دانشجویان حضور داشتند.
دکتر خدارحمی اظهار داشت که تلاش معاونت تحقیقات و فناوری، حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های دفتر یوسرن می باشد و انتظار می رود که جایگاه یوسرن به بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه معرفی گردد تا همگام با اهداف دانشگاه و یوسرن، دستاوردهای هر چه بیشتر این شبکه جهانی در قالب ارتقای سطح فعالیت های بین المللی ، انعقاد تفاهم نامه ها و طرح های تحقیقاتی مشترک بین المللی و شناسایی ظرفیت های بالقوه دانشجویان و پژوهشگران نمود گردد.

دکتر نیما رضایی مؤسس و ریس شبکه جهانی یوسرن نیز گفت: یوسرن خلق شده است تا ارتباط بین دانشجویان و اساتید کشورهای مختلف در تمام علوم، فارغ از مرز‌بندی‌های موجود ایجاد شود و یوسرن‌ بهانه ‌ایست برای ارتباط و رقابت افراد در نقاط مختلف کشور و جهان در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمره دانشگاههای فعال کشور قرار دارد و دستاوردهای برجسته پژوهشی و فناوری دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه گواه این می باشد.
او همچنین اظهار داشت که: بسترهای بین المللی سازی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به همسایگی با کشور عراق و ارتباط های گسترده علمی و تحقیقاتی با دانشگاههای این کشور فراهم بوده و امید دارد که تاسیس دفتر USERN بتواند گام مهمی برای ارتقای هدفمند این فعالیت های بین المللی  باشد.
دکتر ژیلا ایزدی در پایان این مراسم ابراز داشت که دفتر یوسرن کرمانشاه با آغوش باز پذیرای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران علاقه‌مند به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در راستای اهداف این شبکه جهانی از تمام دانشگاهها می باشد و به تدریج جزئیات فعالیت‌های خود را تشریح خواهد کرد.

یوسرن
یوسرن
یوسرن

یوسرن

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir