اخبار

حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره یکی از نقاط قوت این دانشگاه است

حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره یکی از نقاط قوت این دانشگاه است
دکتر مرادی رییس دانشگاه در آیین مجازی تقدیر از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :🔻
 
🔹بار دیگر کسب رتبه های برتر حوزه معاونت و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست و ششمین جشنواره ملی رازی را به پژوهشگران برتر دانشگاه و همچنین انتصاب شایسته دکتر نجفی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را به ایشان که مایه افتخار دانشگاه هستند تبریک  می گویم.
 
🔹باید مراسم بسیار باشکوهی به مناسبت موفقیت هایی که دانشگاه در بعد پژوهش کسب کرده و نیز به خاطر انتصاب دکتر نجفی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت برگزار می کردیم ،اما با توجه به شیوع کرونا مراسم امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور  تعداد محدودی از پژوهشگران دانشگاه و به صورت مجازی برگزار شد.
 
🔹در سالهای گذشته حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه در کنار سایر حوزه ها، همواره یکی از نقاط مثبت و از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و باعث افتخار این دانشگاه بوده است.
 
🔹امسال نیز کسب سه رتبه اول دانشگاه در سطح وزارت بهداشت در بین دانشگاه های تیپ دو در جشنواره تحقیقاتی رازی و همچنین کسب رتبه سوم فناوری و رتبه هشتم تحقیقات در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، بیانگر تلاش و کوشش فراوان و برنامه ریزی دقیقی است که در این دانشگاه در حوزه تحقیقات و فناوری صورت گرفته است.
 
🔹این امر حاصل کار و تلاش اعضای هیات علمی، پژوهشگران دانشگاه و برنامه ریزان و در راس آنها دکتر نجفی بوده که سالها در زمینه ارتقا حوزه معاونت و تحقیقات دانشگاه زحمت کشیدند .
 
🔹 همچنین ایشان دارای نبوغ و نوآوری خاصی در حوزه پژوهش و فناوری هستند و امیدواریم در مسئولیت جدید پیشرفت بیشتری داشته باشند و سطح تحقیقات وزارت بهداشت را ارتقا دهند.
 
🔹خوشبختانه دکتر خدا رحمی معاون جدید تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز استاد تمام دانشگاه هستند و سالها در مدیریت های مختلف از جمله مدیریت پژوهشی دانشگاه، مدیریت تحصیلات تکمیلی معاونت آموزشی و رئیس مرکز تحقیقات بیولوژی تجربه بسیار خوبی دارد و در متن کار هستند.
 
🔹بر این اساس امیدواریم با وجود دکتر نجفی در معاونت تحقیقات وزارت بهداشت و با توجه به اینکه ایشان به نقاط ضعف و قوت دانشگاه در حوزه تحقیقات و پژوهش اطلاع کامل دارند و در راستای پیشرفت دانشگاه در این حوزه اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده اند ، از این پس نیز  دانشگاه پیشرفت بیشتری را در این خصوص داشته باشد .
 
 🔹درخواستی که از مدیران معاونت تحقیقات دانشگاه  دارم این است که با معاون تحقیقات و فناوری در راستای کسب موفقیت های بیشتر دانشگاه در این حوزه همکاری و همراهی لازم  داشته باشند، هیات رئیسه دانشگاه نیز قطعا نهایت همکاری را در این زمینه خواهد داشت.
 
🔹در بحران های مختلف و علی رغم مشکلات فراوان، تحقیقات و آموزش در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره مورد توجه ویژه بوده است و با تلاش و پشتکار توانسته ایم رتبه های برتر کشوری را کسب نماییم.
 
🔹حفظ این نتیجه و رکورد برای دانشگاه بسیار مهم است و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و به نوعی جایگاه دانشگاه را در حوزه پژوهش ارتقا دهیم.
 
🔹تایید پژوهشکده سوم و پژوهشگاه خواسته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و قطعا راه اندازی پژوهشگاه نقش بسیار مهمی در امر تحقیقات  و پیشرفت آن خواهد داشت. 
 
🔹همچنین خواستار وجود چارت پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی بودجه مستقل برای این مراکز هستیم که امیدواریم پیگیری های لازم در این خصوص نتیجه بخش باشد.
 
۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir