اخبار

مهمترین چشم انداز ما در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه پژوهش، گسترش کمی و کیفی پژوهشکده ها می باشد.

مهمترین چشم انداز ما در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه پژوهش، گسترش کمی و کیفی پژوهشکده ها می باشد.
آیین مجازی تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پنجشنبه 2 م بهمن 99 برگزار شد.
در این آیین مجازی  مطرح شد:🔻🔻
 
💢دکتر خدا رحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه:🔻
 
🔸حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یکی از حوزه های فعال و پر تلاش این دانشگاه است و در سالهای اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در این حوزه بوده ایم که مرهون  زحمات دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و حمایت های ایشان از حوزه تحقیقات و پژوهش دانشگاه و تلاش های و خدمات ارزشمندی است که دکتر نجفی در زمان فعالیت ایشان در معاونت تحقیقات و پژوهش دانشگاه  داشته اند.
 
🔸مسیر دانشگاه در حوزه پژوهش، امتداد مسیری است که از قبل با کوشش و  درایت ترسیم شده و با کمک مدیران حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه و همراهی بیش از پیش معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو ممکن به آن جامه عمل بپوشانیم.
 
🔸مهمترین چشم انداز ما در حوزه پژوهش گسترش کمی و کیفی پژوهشکده ها می باشد که در این راه با چالش هایی از جمله فضای فیزیکی و نبود پست سازمانی مواجه هستیم.
 
🔸امیدواریم با عنایت معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و توجه ویژه ای که ایشان به ارتقای پژوهش دارند، در آینده شاهد اتفاق های بسیار خوبی در راستای پیشرفت این حوزه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.
 
✅گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات دکتر نجفی معاون سابق تحقیقات و فناوری دانشگاه قدردانی شد و دکتر خدا رحمی به عنوان معاون جدید این حوزه در دانشگاه معرفی گردید، همچنین از سه نفر از پژوهشگران ، فناوران و دانشجویان برتر دانشگاه به نمایندگی از برترین های حوزه پژوهش و فناوری تجلیل شد.
۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir