اخبار

راه پژوهش در روزهای سخت کرونایی هم ادامه دارد؛ مرکز تحقیقات طب بازساختی مورد پایش قرار گرفت.

راه پژوهش در روزهای سخت کرونایی هم ادامه دارد؛  مرکز تحقیقات طب بازساختی مورد پایش قرار گرفت.
مرکز تحقیقات طب بازساختی با حضور ریاست دانشگاه که رییس مرکز تحقیقات می باشند، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، رییس پژوهشکده فناوری سلامت و دیگر اعضا مورد پایش قرار گرفت.
 
در این جلسه فعالیتهای پژوهشی مرکز تحقیقات توسط معاون مرکز ارائه شد.

 

رییس مرکز تحقیقات طب بازساختی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل مرکز گفت: زحمات زیادی از سال ۱۳۹۲ تاکنون برای تصویب و راه اندازی  مرکز کشیده شد .

دکتر مرادی افزود: یکی از پروژه های در دست انجام مرکز استفاده از اگزوزمهای مشتق شده از سلولهای بنیادی جهت درمان التهاب پروستات می باشد که این پروژه فاز حیوانی آن با تلاش محققین مرکز با موفقیت به اتمام رسیده است و در صورت موفقیت در فاز بالینی می توانددر درمان این بیماری در انسان که تقریبا ۱۴ درصد مردان به ان  مبتلا می شوند بکار رود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک بتوانیم با جذب دانشجویانی در سطح فلوشیپ و Ph.D تحقیقات گسترده ای در جهت درمان سایر بیماریهای ارولوژیک با استفاده از سلولهای بنیادی به انجام رسانیم.

مرکز طب بازساختی در سال 1393 تاسیس 
گردیده و به منظور تحقیق در حیطه کمک به بازساخت اعضای بدن انسان در بیماری هایی که بدن قادر به ترمیم آن نمی باشد، در سال 1395 به عنوان مرکز اصولی از سمت وزارت بهداشت معرفی گردید. این مرکز به منظور راه اندازی سلول درمانی و درمان های جایگزین برنامه راهبردی خود را دنبال می کند.

 

پایش طب بازساختی
پایش طب بازساختی
پایش طب بازساختی

۲۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir