اخبار

مرکز تحقیقات بیماری های عفونی مورد پایش دوره ای قرار گرفت.

مرکز تحقیقات بیماری های عفونی مورد پایش دوره ای قرار گرفت.

مرکز تحقیقات بیماری های عفونی امروز سه شنبه 18 شهریور با حضور معاون تحقیقات و فناوری، رییس پژوهشکده سلامت، رییس مرکز تحقیقات و دیگر اعضاء در دفتر معاونت تحقیقات و فناوری مورد پایش قرار گرفت.

در این جلسه رییس مرکز فعالیت های انجام شده مرکز در حوزه پژوهش را ارائه نمود . در ادامه راهکارهای موثری توسط حاضرین در راستای بهبود عملکرد پژوهشی مرکز از سوی حاضرین پیشنهاد شد. 

مرکز تحقیقات عفونت های بیمارستانی   در نیمه اول سال 1391 و با کسب موافقت اصولی  در تاریخ 17/4/1391 فعالیت خود را در بیمارستان امام رضا (ع) آغاز نمود.

کلینیک بیماریهای کبد و هپاتیت در ابتدا در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه در تاریخ 26/5/82 شروع به فعالیت نمود. پس از بازدید از مراکز تحقیقاتی مرتبط با بیماریهای کبد و هپاتیت در سطح کشور و فراهم شدن امکانات و تسهیلات لازم اساسنامه کلینیک در تاریخ 24/4/83 به تصویب رسید و این مرکز رسما" کار خود را آغاز کرد. در مورخه 6 اردیبهشت ماه 1385 شورای پژوهشی دانشگاه با تصویب کلینیک به عنوان مرکز تحقیقات بیماری های کبد و هپاتیت درون دانشگاهی موافقت نمودند. و سپس در سال 1393 با موافقت شورای پژوهشی به مرکز  تحقیقات بیماریهای کبد تغییر نام پیدا کرد. مرکز تحقیقات گوارش و کبد نیز در سال 1393 مجوز اصولی خود را اخذ نمود.بهبود عملکرد پژوهشی مرکز

به منظور بهره وری و هم افزایی فعالیت های مراکز تحقیقاتی در راستای ارتقاء و مشارکت اعضای هیات علمی، در جلسه کمیسیون تأسیس واحدهای تحقیقاتی مورخ 13 تیر1397 با ادغام سه مرکز فوق تحت عنوان «مرکز تحقیقات بیماری های عفونی» موافقت شد و هم اکنون این مرکز در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اهداف خود را پی میگیرد.

پایش مرکز تحقیقات بیماری های عفونی
پایش مرکز تحقیقات بیماری های عفونی
پایش مرکز تحقیقات بیماری های عفونی

 

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir