اخبار

نامه رییس دانشگاه به معاون تحقیقات و فناوری به مناسبت کسب رتبه اول دانشگاه در بین دانشگاههای تیپ دو کشور

نامه رییس دانشگاه به معاون تحقیقات و فناوری به مناسبت کسب رتبه اول دانشگاه در بین دانشگاههای تیپ دو کشور
نامه رییس دانشگاه به معاون تحقیقات و فناوری به مناسبت کسب رتبه اول دانشگاه در بین دانشگاههای تیپ دو کشور در حوزه پژوهش و فناوری🔻🔻
 
◽به نام خدا◽
 
🔹جناب آقای دکتر نجفی معاون‌محترم تحقیقات و فناوری
 
🖌تحقیقات و فناوری دو بال قدرتمند تولید علم است که به عنوان موتور محرکه، مانع ایستایی دانشگاه ها و‌ مراکز علمی شده و نیز موجب پیوند دانش با سایر ارکان ‌جامعه می گردند.
 
🖌پیشرفت همزمان این‌ دو‌ مقوله مهم، می تواند نوید کاربردی کردن دانش و به کار بستن اندیشه های کارآفرین و توسعه گرای دانشگاهی و فعالیت های دانش بنیان در خدمت توسعه و رفاه جامعه باشد.
 
🖌ایستادن همزمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه بر سکوی نخست دو حوزه تحقیقات و‌ فناوری در بیست و‌ پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی به روشنی معرف صحت راهبردی است که برای رشد حوزه تحقیقات و فناوری در دانشگاه ترسیم و با کوشش جنابعالی پیگیری و ‌مدیریت شده است.
 
🖌در این میان نقش اساتید محقق اعم از بزرگان و ‌پیش کسوتان تا جوانان و ره پویان جدید، در وادی علم آفرینی، جستجوگری و خلاقیت در دانشگاه افتخار آمیز و قابل تحسین است.
 
🖌موفقیت چشمگیر مجموعه به عنوان برگزیده دانشگاه های هم تراز کشور را به جنابعالی و همه محققان و کارگزاران امر پژوهش و فناوری تبریک گفته و امیدوارم با تلاش روز افزون در ثبت توفیقات بیشتر و توسعه همه جانبه دانشگاه کوشا و موفق باشید.
 
         ✔دکتر محمودرضا مرادی 
         رییس دانشگاه
۳۰ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir