اخبار

کارگاه آموزشی مقدماتی راه اندازی کسب و‌کار دانش بنیان در حوزه سلامت با حضور فناوران دانشگاه های کلان منطقه آمایشی ۳ آغاز شد

کارگاه آموزشی مقدماتی راه اندازی کسب و‌کار دانش بنیان در حوزه سلامت با حضور فناوران دانشگاه های کلان منطقه آمایشی ۳ آغاز شد
⭕کارگاه آموزشی مقدماتی راه اندازی کسب و‌کار دانش بنیان در حوزه سلامت با حضور فناوران دانشگاه های کلان منطقه آمایشی ۳ آغاز شد .

💠دکتر مرادی رییس دانشگاه در  افتتاحیه کارگاه🔻

🔹دانشگاه ها ابتدا با رسالت آموزش پایه گذاری شدند و هدف ،تربیت نیروی انسانی آموزش دیده بود که پس از درک نیاز به تحقیقات برای رفع مشکلات، این‌حوزه به دانشگاه ها اضافه شد.

🔹دانشگاه های نسل سوم و‌چهارم برای حل مساله ، رفاه جامعه ، کارآفرینی ، ایجاد ثروت و... به وجود آمد.

🔹حرکت ما به سمت این دانشگاهها میتواند هم استقلال دانشکاه ها را تامین کند و هم درآمدزایی نموده و موجب پیشرفت جامعه و صنعت گردد.

🔹متاسفانه در حال حاضر شاهد تعداد زیاد دانش آموختگان بیکاری هستیم که دنبال کار می گردند اما از آنسو ‌ما منابع مان را با خام فروشی هدر می دهیم در حالیکه می تواند با ایده های دانشگاهی منبع بزرگ کار و ‌درآمد برای جوانان و کشور شود.

🔹در کلان منطقه ۳ آمایشی فعالیت های خوبی در زمینه توسعه فناوری انجام شده و با توجه به نزدیکی و اعتماد بازار عراق می توان در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافت.
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir