اخبار

دیدار دانشجویان کمیته تحقیقات دانشجویی با ریاست محترم دانشگاه

دیدار دانشجویان کمیته تحقیقات دانشجویی با ریاست محترم دانشگاه

در روز جمعه به مورخ 1394/09/27 در مهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی با حضور جناب اقای دکترکریم ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جناب آقای دکتر حمزه معاون محترم تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر الوندی سرپرست محترم جدید کمیته تحقیقات دانشجویی، جناب حاج آقای افشار مسئول دفتر نهاد رهبری، خانم سلیمانی سرپرست پیشین کمیته تحقیقات دانشجویی و جمعی از دانشجویان شورای مرکزی کمیته تحقیقات و مسئولین واحدهای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید. این جلسه با هدف خیرمقدم و معارفه سرپرست جدید و تقدیر و تشکر از سرپرست سابق، ارائه عملکردهای کمیته تحقیقات در سال گذشته با مستندات موجود به رییس محترم دانشگاه و بررسی کمبودها و مشکلات موجود در کمیته برگزار گردید. در ابتدای جلسه جناب دکتر حمزه از زحمات خانم سلیمانی قدرانی کردند و انتصاب دکتر الوندی را به ایشان تبریک گفتند. سپس خانم سلیمانی به ارائه ی عملکردها و دستاوردهای کمیته تحقیقاتدر مدت زمان سرپرستی خود پرداختند.بعد از صحبت های خانم سلیمانی، جناب دکتر الوندی ضمن تشکر از سرپرست قبلی به اختصار به معرفی خود پرداختند و اظهار امیدواری داشتند که در ادامه روند روبه رشد کمیته را حفظ کرده و برای پیشبرد اهداف، نهایت تلاش خود را به کار می برند. سپس جناب آقای یاوری دبیر کمیته نیز به ارائه عملکردهای اعضای شورای مرکزی و معرفی واحدهای مختلف پرداختند و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شورای مرکزی مانند راه اندازی هر چه سریع تر شورای سیاست گذاری، واحد نظارت و ارزیابی،کارگروه داوران جوان، تعامل هرچه بیشتر اعضای هیات علمی و کمیته تحقیقات، برگزاری همایش سالیانه در ماه های آینده را به اخثصار بیان کردند. بعد از صحبت های جناب آقای یاوری، تک تک اعضای کمیته تحقیقات اعم از شورای مرکزی، اعضای دانشکده های مختلف نیز به معرفی خود و مشکلات و مسئولیت های خود در زمینه ی اختصاصی خود پرداختند. سپس حاج آقای افشار هم اعلام آمادگی خود را برای همراهی و کمک به کمیته تحقیقات اعلام کردند. در پایان هم دکتر کریم با ابراز خوشحالی از روند رو به رشد کمیته تحقیقات و اعلام حمایت از سرپرست جدید و اعضای شورای مرکزی و کمیته تحقیقات به بیان نظرات خود در این زمینه پرداختند. که مهم ترین آنها به شرح زیر بودند:

1.    خواستار اولویت فناوری در زمینه ی پژوهش و اضافه شدن فناوری به کمیته تحقیقات دانشجویی که بعد از این جلسه، کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی اعلام گردید.
2.    حضور و نقش پررنگ کمیته تحقیقات و فناوری در فاز چهارم تحول دانشگاه
3.    ایشان از تمامی اعضای هیات علمی و دانشجویان درخواست کردند که پروژه های خود را به صورت هدفمند در اختیار دکتر حمزه قرار داده تا در صورت تصویب، حمایت های لازم انجام شود.
4.    تاکید بر بحث آموزش پژوهش، خواستار برگزاری کارگاه های پژوهش محور و در مرحله بعد افزایش کمیت و کیفیت طرح های دانشجویی شدند.
5.    دعوت و همکاری از تمامی معاونت ها و حمایت ایشان را در این قسمت از کمیته تحقیقات و فناوری دانشجوییاعلام کردند.
6.    ارتباط واحد روابط عمومی کمیته تحقیقات با روابط عمومی دانشگاه.
7.    خرید خدمت دانشجویی برای کمیته تحقیقات و فناوری و سایر تشکل های دانشجویی
8.    ایشان هم چنین از راه اندازی انجمن های جدید در زیر گروه کمیته تحقیقات نیز حمایت کردند.
در پایان جلسه هم آقای دکتر حمزه از حضور دکتر کریم در این جلسه تشکر کرده و زمان جلسه ی بعدی با ایشان را در اسفند ماه آینده اعلام کردند و ابراز امیدواری کردند که اعضای کمیته در جلسه ی آینده پروژه ها و اهداف خود را برای سال جدید و پیش رو به صورت کامل و با جزئیات بیان کنند.

 

 
جلسه کمیته تحقیقات
جلسه کمیته تحقیقات

جلسه کمیته تحقیقات
جلسه کمیته تحقیقات  

 

۱ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir