اخبار

دومین فراخوان پروپوزال طرحهای پژوهشی غیر پایان نامه ای

دومین فراخوان پروپوزال طرحهای پژوهشی غیر پایان نامه ای

 فراخوان شماره 2 پروپوزال طرحهای پژوهشی غیر پایان نامه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه- دی ماه 1397

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای توسعه تحقیقات کاربردی و پایه، آمادگی خود را برای پذیرش پروپوزال طرحهای تحقیقاتی در راستای اولویت های پژوهشی دانشگاه اعلام میدارد. لذا اعضای هیات علمی ومحققان غیر هیات علمی می توانند منطبق با فلوچارت، پروپوزال اولیه(خلاصه پروپوزال و یا فرم تائید عنوان در طرحهای ثبت بیماری ها) پیشنهادی خود را از تاریخ 25 دی  تا 25 بهمن، از طریق سامانه پژوهان ثبت و ارسال نمایند.


با توجه به تهیه نقطه برش( cut off ) اعتبار پژوهشی برای تمام مجریان طرحهای تحقیقاتی دانشگاه،  که در کارنامه اعتبار پژوهشی آنها در سامانه پژوهان قابل مشاهده می باشد، صرفا افرادی می توانند در این فراخوان شرکت کنند که cut off آنها در مقایسه با جدول زیر، کمتر از عدد مشخص شده در گروه مرتبط با آنهاست. ضمنا در صورتیکه بر اساس cut off ، افراد مجاز به شرکت در فراخوان باشند، هر فردی حداکثر می تواند دو خلاصه پروپوزال submit نماید. اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه، در صورت عدم وجود محدودیت cut off ، می توانند تا چهار پروپوزال submit نمایند.

 


نقطه برش (cut off ) اعتبار پژوهشی برای مجریان طرحهای تحقیقاتی در سطوح مختلف

ردیف

سطح

نقطه برش

1

استاد

200

2

دانشیار

150

3

استادیار

100

4

مربی

50

5

کارکنان غیر هیات علمی

30

6

دانشجو

15

7

هیات علمی سایر دانشگاهها

50

8

غیر هیات علمی بدون ارتباط استخدامی با دانشگاه

15

 

* اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه، در هر رتبه ای که باشند، نقطه برش (cut off ) اعتبار پژوهشی آنها معادل یک رتبه بالاتر در نظر گرفته می شود.

* برای 10 نفر اول پژوهشگران برتر از میان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که بالاترین امتیاز را دارند، 50 امتیاز به امتیاز پایه cut off اضافه میشود.

 

لازم به توضیح است که:
1-    بودجه طرحهای تحقیقاتی باید منطقی و مبتنی بر محاسبات دقیق باشد. عدم تناسب بودجه با موضوع طرح و روش کار می تواند منجر به عدم پذیرش و رد شدن پروپوزال در مرحله اول بررسی در کمیته های تخصصی گردد.
2-    فرایند ارزیابی پروپوزال در دو مرحله صورت می گیرد، مرحله اول بررسی خلاصه پروپوزال  و مرحله دوم نیز بررسی  پروپوزال کامل می باشد.


*به استثنای گرنت دعوت به همکاری پژوهشیار، منتورشیپ و پروپوزال های بدون هزینه، پروپوزال تمام طرحهای تحقیقاتی غیر پایان نامه ای،  صرفا از طریق این فراخوان قابل ارسال خواهد بود.

 

به منظور مشاهده هر یک از فایل های ذیل کلیک نمایید

لیست اولویت های پژوهشی دانشگاه

فلوچارت دومین فراخوان طرح های غیرپایان نامه ای

فرم خلاصه پروپوزال طرح تحقیقاتی 

فرم تائید عنوان در طرحهای ثبت بیماری ها

فرم کامل پروپوزال طرح تحقیقاتی

فرم کامل پروپوزال ثبت بیماری ها

 

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir