اخبار

کسب بهترین رتبه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه پژوهشی

کسب بهترین رتبه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه پژوهشی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ارتقای رتبه این دانشگاه در حوزه پژوهشی خبر داد .

بر مبنای جدیدترین ارزشیابی فعالیتهای پژوهشی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور،  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بالاتر از تمام دانشگاههای تیپ دو و بعد از دانشگاههایی مانند تهران شهید بهشتی و اصفهان توانست در جایگاه هشتم کشوری قرار بگیرد.
دکتر فرید نجفی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن اعلام این خبر و تبریک به تمامی محققان و پژوهشگران پر تلاش دانشگاه  بیان نمودند که این بهترین رتبه به دست آمده توسط دانشگاه  از زمانی است که ارزشیابی دانشگاههای علوم پزشکی  به صورت  رسمی  اغاز شده است، می باشد.
ایشان افزودند که نتایج ارزشیابی نشان میدهد که تعداد مقالات حاصل از همکاری بین المللی در سال ٩٦، نسبت به سال٩٥ رشد قابل توجهی داشته است طوریکه رتبه دانشگاه در این شاخص از ١٢ در سال ٩٥ به رتبه دوم در سال ٩٦ ارتقا یافته است.از دیگر نکات قابل توجه در این گزارش کسب رتبه اول در محورهای زیر ساخت ،دانشجویی و نیروی انسانی در بین دانشگاههای تیپ دو می باشد.
دکتر نجفی در پایان بیان کردند که در شاخص تعداد مقاله به عضو هیات علمی و همچنین اخلاق در پژوهش دانشگاه عملکرد قابل قبولی نداشته است که امید است با اتخاذ یک سری سیاستها و برنامه ریزیهای بلند مدت بتوان جایگاه  دانشگاه را در این زمینه ها بهبود بخشید.

جهت مشاهده نتایج ارزشیابی فعالیتهای پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور می توانید اینجا کلیک کنید.

 

۱۶ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir