اخبار

سه سمپوزیوم علمی با محوریت سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی همزمان برگزار می‌شود

سه سمپوزیوم علمی با محوریت سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی همزمان برگزار می‌شود
ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی سه سمپوزیوم یک روزه با محوریت موضوع سلول های بنیادی وپزشکی بازساختی 20 اسفند ماه جاری برگزار می کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی درباره برگزاری این سمپوزیوم ها اظهار کرد: سه سمپوزیوم علمی یک روزه در سه موضوع سلول های بنیادی القایی و کاربرد آن در درمان بیماری های صعب العلاج، کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در دامپزشکی، کاربرد سلول های بنیادی در غربالگری و کشف دارو درتاریخ 20 اسفند و با حمایت این ستاد برگزار می شود.

وی درباره هدف از برگزاری این سمپوزیوم ها خاطر نشان کرد: آشنایی و تعامل بین گروه های مختلف تحقیقاتی و بالینی کشور و ایجاد فضای تبادل دستاوردهای علمی روز دنیا بین محققان از جمله اهداف اصلی برگزاری این سمپوزیوم ها به شمار می آید.

حمیدیه خاطر نشان کرد: سمپوزیوم علمی سلول های بنیادی القایی و کاربرد آن در درمان بیماری های صعب العلاج در دانشگاه تربیت مدرس،سمپوزیوم علمی یک روزه کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، سمپوزیوم علمی کاربرد سلول های بنیادی در غربالگری و کشف دارو در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت همزمان و در روز 20 اسفند ماه جاری برگزار می شود.

براساس این گزارش، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای حضور در این سمپوزیوم ها می‌توانند به آدرس stemcell.isti.ir مراجعه کنند.

۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۲۸
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

آدرس : کرمانشاه - بلوار شهید بهشتی-ساختمان شماره 2 علوم پزشکی - معاونت تحقیقات و فناوری ،کد پستی 6714673159 

تلفن: 08338384185       فکس: 08338386835

ایمیل: research_it@kums.ac.ir